D&B Eventmarketing

"Primetime maakt waar wat ze beloven. Er zit veel liefde en aandacht in deze club"

Al bijna tien jaar is Primetime een van de vaste leveranciers van D&B Eventmarketing. Jaarlijks realiseren ze zo’n vijftien tot twintig producties voor de zakelijke markt. De samenwerking is in de loop der jaren flink gegroeid: van mooie personeelsevenementen tot producties in de festivalsfeer.

“Gaat het om een productie op eigen terrein van de opdrachtgever, dan bel ik vaak Primetime”, vertelt Josine Verbeek, operationeel directeur van D&B Eventmarketing. Als geen ander weet Josine na vijftien jaar werkervaring in de evenementenbranche dat de kwaliteit van de leverancier de kwaliteit van het evenement bepaalt. Kwaliteit die Primetime altijd waarborgt. “Alles wat Primetime doet, gebeurt goed en netjes. De lijnen zijn kort en het totaalplaatje klopt”.

Jezelf bewijzen

De samenwerking begon, op het gebied van eventtechniek, op kleine schaal zoals personeelsfeesten. “Voor de wat grotere producties heeft Primetime zich eerst moeten bewijzen”, vertelt Josine. Tijdens een complexe technische productie in Amsterdam zag D&B Eventmarketing de volle potentie van Primetime. “Voor ons was dit het kantelpunt. Vanaf dat moment hebben we Primetime omarmt voor kleine, maar ook zeker de grotere producties”.

Meegroeien

Naast eventtechniek ging Primetime investeren in eventstyling. Een toegevoegde waarde waar D&B Eventmarketing maar al te graag gebruik van maakt. “Ze hebben van alles in huis. Van tenten, toiletten tot groen. Een enorm pluspunt”. Zo is de samenwerking ook gegroeid, want het alles-onder-één-dak-principe heeft zo z’n voordelen. “Het werd mogelijk om naast techniek, ook snel te schakelen voor meubilair. Dat levert veel tijd op. En dat voor een mooie prijs”.

Samenwerking: 8.5

Wat is het geheim van bijna tien jaar succesvol samenwerken? “Primetime is toegankelijk en denkt in oplossingen. Niks is teveel. Moet er voor de zoveelste keer een tekening worden aangepast, dan denken ze actief mee en stellen zij zich flexibel op”. Daarnaast maken ze waar wat ze beloven. “Je weet precies wat je aan Primetime hebt. Er zit veel liefde en aandacht in deze club”. De samenwerking wordt beloond met een dikke 8.5.

Toekomst

Hoe de komende jaren eruit gaan zien in het dynamische evenementenlandschap? Dat weet niemand. Maar dat de samenwerking tussen D&B Eventmarketing en Primetime blijft bestaan, staat als een paal boven water. “Ik zie werkelijk geen enkele reden om een punt achter de samenwerking te zetten. De samenwerking is prettig, de medewerkers zijn hands-on en de diensten die Primetime levert, zijn naar volle tevredenheid”.