Primetime was geen onbekende van Ilse. Al 8 jaar lang was het bedrijf betrokken bij het lokale luchtballonfestival dat de ouders van Ilse organiseerde. Voor haar was het duidelijk; dit is een fijne club mensen waar ze graag bij wilde horen.
Na de Hogere Hotelschool in Leeuwarden begon Ilse haar carrière in Utrecht. Maar de afstand – ze woont zelf in Grave – begon toch z’n tol te eisen. Dus besloot Ilse de stoute schoenen aan te trekken en te solliciteren bij Primetime. Op een functie die eigenlijk helemaal geen match was. Maar dan was ze in ieder geval binnen. Primetime vond Planner niet goed bij haar passen, maar zag wel mogelijkheden in de rol van Accountmanager. Inmiddels werkt ze alweer 2,5 jaar met veel plezier bij het bedrijf!
Het gevoel dat Ilse had voordat ze bij Primetime ging werken, is bevestigd en versterkt toen ze daar begon. “Het is echt een heel tof bedrijf. De passie die er bij iedereen is. Het team gevoel – je doet het echt met z’n allen. We zijn een kleine familie. Iedereen voelt zich enorm verantwoordelijk, is enthousiast en trots op elkaar.”
Als Accountmanager heeft Ilse het eerste contact met de klant. Zij beoordeelt de aanvraag, belt de klant na, plant een locatie- of showroombezoek en bepaalt of alleen een offerte voldoende is, of dat er ook een moodboard en plattegrond nodig zijn. Het interne team wordt aangehaakt om te overleggen hoe het project aangevlogen moet worden. Is de offerte akkoord? Dan worden de voorbereidingen getroffen en planning opgesteld. “Ik heb geen standaard dag. Het is heel afhankelijk van de soort aanvragen die binnen komen”. Het ene moment zit ze vol in een voorstel voor een kerstfeest, het andere moment is ze druk bezig met de opening van een showroom of de aankleding van een beursstand. Het is ook die dynamiek die Ilse zo aanspreekt in haar werk.
Een project waar ze trots op is? Dat is toch wel een eindejaarsfeest voor collega’s. “We hadden echt een heel tof plan bedacht. Met in verschillende ruimtes een eigen beleving”. Het feest was helemaal in lijn met de toen geldende maatregelen. Maar toen kwamen er aangescherpte maatregelen… “Binnen één week hebben we het hele plan op de kop gezet en er een drive-thru van gemaakt.” Dat was een geweldige zet en een succesvol event. Sterker nog, de klant heeft ook dit jaar weer voor Primetime gekozen voor de realisatie van het event.
Het bedrijf groeit en dat ziet Ilse ook terug in de aanvragen. Het zijn er meer en de producties worden groter. Dan is het fijn om te weten dat je collega’s hebt waar je op kan bouwen en kan vertrouwen. “Iedereen voelt zich verantwoordelijk en we denken met elkaar mee. Wat ons betreft zijn er geen problemen, hooguit uitdagingen! We vinden altijd een oplossing.”